17 Aralık 2006

.bokunu çıkarmak

7 yorum:

denizmrslt dedi ki...

nyin bokunu çıkrdın anamadım=)

siee dedi ki...

gaza gelip aldım üstüste koyunca hasittir len nezaman okuyacam dedim :p

celibon dedi ki...

ders kitabı değiller, di mi? :)

celibon dedi ki...

tıklamaya üşendim baştan.. ama sen cevaplayana kadar bakıyım dedim heheh
değillermiş :))

zaz dedi ki...

abi aradaki cthulhunun çağrısını at zaten mümkünse
salak bir kitapp aynen şöyle oluyorrr ''o kadar korkunç o kadar korkunçtu ki..... (eeeee.......)şimdi size anlatamayacağım kadar korkunçtu .....'' (nasıl yani????)

siee dedi ki...

çok dertliyim redcat çook bloggielerim çalışmıyor..

zeynep sen dedin ya ben yakarım bile o kitabı :)

mavilihüzün dedi ki...

bu mokunu çıkarmaksa bende bi üstüste koyup fotosunu çekeyim benim okunacak kitaplarımın ehuehu tabi kule devrilmezse yada gökdelen:)
hesap makinesini alıp herbirinin önsöz sonsöz sayfa sayısını çıkarıp toplayıp okunacak toplam sayfa sayısını günde ortalama 100 sayfa okursam kaçgünde biter diye hesapladım:)

ben mokunun mokunu çıkarmışım lan:)